L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimarts, 22 d’abril del 2014

Cupcake party!

La setmana passada la meva flor mitjana va fer 10 anys,com passa el temps!
I els qui em seguiu per Instagram ja vàreu poder veure algunes fotos de la festa de Cupcakes que li vaig preparar.Com sabeu m'encanta tot allò relacionat amb la decoració,els detalls i les coses boniques per aquest motiu m'agrada preparar les festes d'aniversari d'una manera especial.
A l'Agnès, li agrada molt el món dels cupcakes per això a l'hora de triar la temàtica de la festa ho vaig tenir clar!
Tota la decoració girava al voltant d'aquest tema. Vaig encarregar el disseny gràfic al Señor Otto,un estudi de disseny de Madrid que ven els seus productes per internet.La veritat és que em van sorprendre molt gratament.
I vaig encarregar el pastís i els cupcakes que l'acompanyaven a Martinasweetcakes de Girona.
Perberenar vaig preparar els entrepans "estrella",cookies,"donettes",entrepans de frankfurt,xips, "ganxitos",crispetes i, com no podia ser d'altra manera,cervesetes infantils. Un clàssic de les festes a casa que ja em demanen les amiguetes de les meves flors!
Us deixo unes quantes fotos de la party a veure què us sembla.












Que passeu un bon Sant Jordi!
Fins aviat!

4 comentaris:

  1. Molt xulo!!! ����

    ResponElimina
  2. Hola Gemma!
    M´ha encantat veure tots els detallets tan cuidats i tan macos de la festa de l´Agnès
    Moltes felicitats!! I un petó ben gros per totes dues!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies,Kat! La veritat és que disfruto molt preparant-ho!
      Petons!

      Elimina