L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimarts, 18 de març del 2014

El canvi de look d'una consola!

Ja fa uns quants mesos, en una entrada antiga (13 de setembre de 2013), us vaig parlar del que aquell dia vaig titular una joieta per resaturar.Es tractava d'una tauleta tipus consola que vaig arreplegar abans no la llencessin a les escombraries.
Durant  tot l'hivern ,l'he tingut al porxo de casa mantenint el seu color original,un to blau cel barrejat amb blanc bastant deteriorat.
Amb l'arribada del bon temps venen ganes de posar-te a fer cosetes i aquest cap de setmana vaig decidir canviar-li l'aspecte amb una capa de pintura de color blanc.
Us deixo unes quantes fotos a veure què us sembla el canvi.
A mi m'encanta!










Per decorar-la a sobre hi he posat algunes cosetes que ja tenia a casa.
Espero que us agradi!
Fins aviat!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada