L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dissabte, 15 de febrer del 2014

Làmpara DIY!

Avui us vull ensenyar una làmpara DIY molt fàcil de fer. Fa dies que estic buscant inspiració per decorar la meva festa d'aniversari. Aquest any ho vull celebrar molt bé...en faig 40!!!
I en la meva recerca d'idees decoratives una companya de feina (gràcies, Marta)  em va enviar unes fotos de la decoració d'un casament que havia fet un amic seu. En aquestes fotos, per cert molt maques,hi vaig veure aquesta làmpareta fàcil de fer i molt decorativa.
A veure què us sembla a vosaltres!

Per fer-la necessitem :
- un full de paper vegetal.
- un pot de vidre petit (de melmelada , d'iogurt...).
- un grapadet d'arròs.
- una espelma petita (les que venen a Ikea en bosses van perfecte).

Primer, cal doblegar el full fent forma d'acordió, després posem el grapadet d'arròs i l'espelma a dins el pot. L'arròs serveix perquè l'espelma s'aguanti.Un cop tenim el paper a punt, posem el pot a dins el cilindre en que ha quedat transformat et voilà...ara només ens cal encendre l'espelma i gaudir de la seva senzilla i tènue llum. 
Us deixo unes fotos del procés.









Espero que us agradi!
Fins aviat!



4 comentaris:

  1. Gemma, aquesta lámpara es molt maca i ens ho expliques super bé!!!

    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me'n alegro que t'agradi,Kat.
      Moltes gràcies!
      Que passis una bona setmana!

      Una abraçada!

      Elimina
  2. Molt bonica, Gemma i molt facil de fer!!

    ResponElimina