L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dijous, 24 d’octubre del 2013

Bicicleta vintage!

Dissabte passat vaig anar al Decathlon a buscar unes quantes coses que li feien falta a una de les meves filles,per anar a Ballet. I quina va ser la meva sorpresa quan en l'apartat del Trocathlon, mercat de segona mà que realitza de tant en tant aquesta botiga esportiva, hi vaig trobar sense buscar-la una bicicleta ideal per mi.
Es tracta d'una bici de passeig vintage, és a dir vella, que necessita una restauració per posar-la a punt. Així doncs, es varen ajuntar al meu entendre dues coses fantàstiques . Feia temps que buscava una bicicleta de passeig i, amb el que a mi m'agrada restaurar coses velles, heus aquí que mato dos pardals amb un sol tret.
A més a més, a bon preu!
Us penjo algunes fotos de la bicicleta en qüestió i més endavant, quant la restauració sigui un fet ,us la tornaré a ensenyar.
Espero que us agradi!




 
 El primer canvi que li he fet han estat les rodes...

 

Fins aviat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada