L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dijous, 5 de setembre del 2013

Looks infantils lowcost!

Ropa infantil: Americana y vaqueros niña
Falda  y sudadera estampada: look infantilModa infantil: Chaqueta IKKS y pantalones rosasLook IKKS niña, marca de ropa infantil
 
Us heu fixa´t en aquests looks infantils per nena ? Doncs bé, són d' Ikks una marca que m'agrada molt però que trobo excessivament cara.
A principi de cada temporada, m'agrada fer un cop d'ull al seu lookbook per agafar idees que després adapto al meu pressupost.
I com no podia ser d'altra manera si passeu pel web de Zara Kids veureu que és possible copiar algun d'aquests models de manera més o menys semblant, però sobretot molt més econòmica.
Mireu sinó les opcions següents :
 
 
CHAQUETA AMERICANACAMISETA CON DIBUJOPANTALÓN SARGADEPORTIVO BOTÍN MONOCOLOR PIELJERSEY TIGRE PIEDRASFALDA ESTAMPADABASKET TACHASCHAQUETA ESTAMPADA CON CREMALLERACAMISETA CON DIBUJOPANTALÓN SARGABOTÍN BÁSICOCAZADORA CREMALLERASCAMISETA GATOSFALDA CON VOLANTESBOTÍN BÁSICO PIEL
Què us semblen ? Creieu que estàn aconseguits aquests looks lowcost ? A mi personalment m'encanten !
I encara m'agrada més saber que els quatre looks complerts de Zara kids valen 239 euros i, que un de sol de Ikks en val 165. Tenint en compte que la mainada creix i que d'una temporada a una altra poca cosa podem aprofitar val la pena, o no ?
Espero que us agradi.
Fins aviat !


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada