L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimecres, 11 de setembre del 2013

Coses xules d'un lloc xulo!

La setmana passada vaig conéixer el restaurant "Tres vents" del club nàutic de Llançà. He de dir que em va agradar molt tant el que hi vaig menjar, peixet fresc de la llotja de Llançà, com també la seva decoració. Feta i pensada per una persona que m'aprecio molt pels anys que fa que ens coneixem i perquè és encantador. Gràcies, Albert !
Us vull ensenyar algunes de les coses que més em van agradar de la seva decoració d'estil mediterrani-vintage tal i com el descriu el seu artífex.
Espero que us agradi.
Si voleu descobrir aquest lloc fantàstic us heu d'afanyar ja que el proper diumenge dia 15 de setembre tanca la seva primera temporada fins el mes de juny de 2014.
 
 
Logo del local.
 
 
 
Làmpares handmade by el propietari.
 
 
Caixes recuperades que fan de jardinera...
 
 
 
 o bé, de taula de centre.
 
 
I a la zona chillout seients fets amb palets pintats de color blanc.

 
No sé què us ha semblat a vosaltres a mi em va encantar perquè és molt del meu estil. A més a més, té un emplaçament únic amb unes vistes esplèndides de Llançà. Us el recomano 100%!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada