L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimecres, 14 d’agost del 2013

Nova vida per una caixa de fusta !

Fa uns quants dies, va caure a les meves mans una vella caixa de fruita de fusta. Quan la vaig veure el primer que vaig pensar va ser no la llençaré !
Després vaig començar a buscar per internet com li podia donar una segona oportunitat i vaig trobar coses tan xules com aquestes :
 
 
 
estoyentretenido
 
La puc convertir en una bonica caixa per guardar joquines. Ideal per decorar una habitació infantil.
malangahechoamano
 
Mireu quina xulada per anara de pic-nic i portar tot el què necessitem !
 
 
conbotasdeagua
 
Es pot fer servir com a una  prestatgeria ben original per l'habitació dels nostres fills i filles.
 
re-volver
 
O simplement, la podem transformar en una caixa multiús tan preciosa com aquesta.
 
Tot depèn de nosaltres i de l'ús que en volguem fer. Això sí hi hem de dedicar un temps. Què us atreviu a provar-ho ? Jo de momnet estic pensant com acabarà la meva caixa de fruita. Quan la tingui acabada us l'ensenyo!
 
Espero que us agradi.
Fins aviat !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada