L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimarts, 27 d’agost del 2013

L'abans i el després d'un marc de fotos !

Fa uns quants mesos vaig comprar a Primark un marc multifoto de color negre. Em va agradar el seu preu i me'l vaig endur sense saber on el posaria. El principi vaig pensar que el podria posar al rebedor però quan vaig tenir l'entrada redecorada no m'agradava com hi quedava. Després el vaig col.locar a baix al despatx però tampoc m'acabava de convèncer.Finalment, vaig decidir canviar-lo de color. Aprofitant que m'havia sobrat spray de color lila de quan vaig pintar el cistell de vímet l'he canviat de color i, ara quedarà molt xulo a l'habitació de la meva filla gran que està decorada amb tons liles.

Així era quan el vaig comprar :

 
 
 
Aquí abans de pintar-lo amb l'spray que faig fer servir :
 
 
 
 
I així és com ha quedat després de pintar-lo :
 
 
 
Ara només cal triar les quatre fotos que l'ompliran !Què us sembla ? Us agrada el canvi ? A mí molt !
 
Fins aviat !
 
 
 
 
 
 
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada