L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dilluns, 15 de juliol del 2013

Un lloc per descobrir !

Avui us vull parlar d'un lloc que vaig descobrir la setmana passada gràcies a una de les blogers que més m'agraden, la valenciana Macarena Gea.
Es tracta d'un local davant de la platja a València on, entre altres coses, serveixen menjar des de les vuit del matí fins a la matinada.
El seu nom és "La más bonita" i el que em va agradar més, a part del que vaig menjar-hi, va ser la seva decoració.
Sabeu que aquest món m'apassiona i per tant quan vaig a qualsevol lloc em fixo moltíssim en la manera que està decorat.
En aquest cas, com que es tracta d'un lloc davant del mar la decoració està basada en dos colors molt mariners : blanc i blau cel.
El local respira tranquilitat per tots costats gràcies a l'elecció d'aquests dos tons.



Aquesta és l'entrada davantera de "La más bonita" com veieu, ja a fora ,destaquen els colors blanc i blau.

 
Aquí es veuen amb més detall les veles que decoren l'entrada. Aquest tipus de lones estàn molt de moda i s'utilitzen com a tendals per fer ombra.
 

A la part de darrera, hi ha una terrassa, on també s'hi pot menjar, amb una barra per pendre alguna cosa sobretot als vespres.
Nosaltres vam fer un aperitiu a dintre. Vam menjar unes patates braves casolanes ,que estaven boníssimes, i uns "nachos" amb un guacamole fet per ells que era per llepar-se els dits. Aquí us en deixo un parell de fotos!

 
 
Si voleu saber més coses sobre "La más bonita " podeu visitar el seu web http://www.lamasbonita.es
 
Espero que us agradi tant o més que a mi!
Fins aviat!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada