L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimecres, 3 de juliol del 2013

Rebaixes d'estiu.

 Dilluns, aprofitant el primer dia de rebaixes d'estiu, vaig renovar una part de la meva roba interior. Vaig fer un vol per diferents botigues, i al final vaig trobar algunes cosetes interessants a Woman's Secret i a Oysho.
A la primera, vaig comprar tres calcetes de diferents estampats que amb el descompte em van sortir 10 euros més barates. Que tal i com està la cosa són de bon aprofitar!
I a la segona, vaig trobar dos conjunts de sostenidors i calcetes que em van semblar bonics, delicats i alhora còmodes.
Aquests em van sortir 20 euros més econòmics que si els hagués comprat tan sols un dia abans. Per tant, en total vaig estalviar 30 euros. No està gens malament!
Us deixo unes fotos a veure què us semblen les meves primeres compres rebaixades ;)! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada