L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimecres, 31 de juliol del 2013

Per fi...rebedor renovat !

Fa gairebé un mes a l'entrada del dia 2 de juliol us parlava d'un canvi de decoració que estava a punt de portar a terme. En aquell post us vaig ensenyar el meu rebedor i us vaig comentar que aviat el veuríeu diferent. Vaig anomenar aquella entrada com "l'abans".
Doncs bé, ha arribat l'hora de veure "el després", és a dir, el resultat final d'aquesta reforma exprés.
Com veureu ha canviat el color de la paret i també la seva decoració. Aquí us deixo les fotos perquè pogueu decidir quin us agrada més "l'abans" o "el després".

 
 
Vista general del rebedor.

 

 
El pany de paret que ha canviat la seva decoració. El marc de la " Loja do gato preto" l'he de personalitzar amb fotos familiars.
 

Detall del que hi ha damunt la prestatgeria de vidre glaçat. Una planteta i un peix de ceràmica record de Tunísia.
 
 
 
 I el posa claus en forma de caseta també de la "Loja do gato preto".
 
 
 
Espero que us agradi el canvi a mi personalment m'encanta !
Fins aviat !
 
P.D : per veure com era abans només cal que visiteu l'entrada del dia 2 de juliol. 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada