L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimecres, 10 de juliol del 2013

DIY : cistell de vímet pintat

Fa uns dies us vaig ensenyar el primer DIY ( fes-ho tu mateix) del bloc . Els i les que el seguiu recordareu que eren unes pinces d'estendre pintades.
Bé, doncs avui us en mostraré un altre. Aquest cop es tracta de pintar un cistell de vímet. El que tinc jo, fa uns quants anys que el vaig comprar a Cadaquès i, és el típic cabàs de tota la vida. És bastant gran i el faig servir a l'estiu per anar a la platja.
L'any passat es van començar a portar els cistells pintats o decorats amb algun motiu (estrelles, cors, símbols de la pau..). I aquesta temporada la tendència està encara més de moda.
Per això m'he decidit a canviar l'aspecte del meu vell però estimat cabàs.

Què necessitem per transformar-lo ?

- un cabàs de color natural.
- pintura en aerosol d'un color que us agradi.
- cinta adhesiva per pintar.



 
 
Jo he triat el color lila perquè trobo que fa estiu i, a més a més, és un color suau i delicat.
Abans de començar heu de delimitar la zona que voleu pintar per això necessitem la cinta adhesiva.
Una altra opció és pintar-lo tot, però a mi personalment m'agrada més deixar-ne un tros de color natural. Això depèn dels gustos de cadascú.

                                      


Un cop estigui pintat l'heu de deixar assecar en un lloc on no li toqui el sol. I ja tenim un cabàs vell folrat de nou!

                                      
                              
 
 


Espero que us animeu a provar-ho! Ja m'ho explicareu !
Fins aviat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada