L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimecres, 24 de juliol del 2013

Chillout renovat !

Fa un parell de dies us vaig ensenyar l'últim DIY que havia dut a terme. Us vaig comentar que veuríeu el resultat final en un altre post dedicat a la redecoració del nostre chillout. Doncs aquí el teniu.

 
La seva nova decoració està inspirada en "La más bonita" un "Beach and food" de València que va ser protagonista del bloc fa unes quants dies.
Feia temps que volia donar un toc mariner aquest espai de casa. I quan vaig conéixer "La más bonita", em va agradar molt la seva decoració. Aquesta està basada en dos colors molt relacionats amb el mar : el blanc i el blau.
Per aquest motiu, vaig canviar els coixins que fan de respatller del sofà, fet amb palets, i vaig reciclar els que van a sobre.També vaig canviar el llençol que recobreix el matalàs. Així doncs, ara tot el chillout és blanc i blau.
El moblet que hi ha a un costat ja sabeu que va ser objecte d'un canvi de color, i com podeu veure a sobre hi he posat una gàbia portaespelmes de color blau, molt de moda en decoració.
 
 
 
Espero que us agradi el canvi!
Fins aviat !
 
 
PD : Si voleu veure com era abans podeu visitar l'entrada "Bon cap de setmana" del dia 12 de juliol.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada