L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimecres, 26 de juny del 2013

És hora de calçar-se sandàlies !

Encara que no ens ho sembli, pel temps que fa, ja fa uns quants dies que ha arribat l'estiu.
És hora de posar-nos roba més fresqueta i destapar-nos els peus, després de molts mesos de portar-los abrigats.
En aquesta època de l'any tenim moltes i diferents possibilitats de lluir aquesta part del cos.
A mi personalment, m'agraden molt les sandàlies. Les trobo molt comòdes i combinables amb qualsevol "look" ja sigui pel dia a dia o per ocasions més especials.
Les meves últimes adquisions pel que fa aquest tipus de calçat han sigut dues bones compres "lowcost".
Tan pel que fa a la comoditat com pel que fa el preu. A més a més, m'agraden molt totes dues.
Les primeres són unes tipus "cangrejeras", és a dir semblants a aquelles de plàstic que tots i totes hem portat de petits per anar a la platja, que a més a més són brilli-brilli de color platejat.
Són de Zara i les vaig estar "seguint" des de l'inici de temporada. Però em semblaven cares pel que eren fins que un dia les vaig veure 30 euros més barates. Aleshores me les vaig endur a casa sense dubtar-ho.
Les altres les vaig comprar a la botiga "online" d'Oysho. Són el que es coneix com a sandàlies joia perquè porten incrustades pedretes brillants. Són de color blau marí i queden molt bé amb texans. Me les vaig autoregalar per celebrar l'últim dia de curs.

Us penjo un parell de fotos a veure què us semblen!


 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada